Werkplekbeheer op afstand

Uw centrale IT-omgeving en -systemen zijn een fundament van uw organisatie. Van daaruit faciliteert u de werkplekken van uw eindgebruikers. De moderne werkplek is niet meer alleen een grote computer op het bureau. Op dit moment bestaat deze ook uit laptops, thinClients, tablets en smartphones. De gebruikersbeleving van de IT is mede afhankelijk van de prestatie van de werkplek.

De eindgebruiker wil gewoon efficiënt en prettig kunnen werken. Om de gebruikers snel en direct te kunnen helpen bij ongemakken op de werkplek, biedt TARQ assistentie op afstand, dus zonder dat er onsite iemand langs hoeft te komen. Werkplekbeheer op afstand. Daarmee bespaart u tijd en kosten. Uw eindgebruikers blijven productief en problemen worden proactief voorkomen. De continuïteit en veiligheid van uw werkplekken zijn geborgd.

     Waaruit bestaat Werkplekbeheer op afstand?

 

  • Ondersteuning op afstand door de TARQ Servicedesk
    (op werkdagen van 07:30u tot 17:30u)
  • Anti-virus beheer
  • Werkplekinventarisatie
  • Monitoring en signalering
  • Inzage in technische status van de werkplek
  • Ondersteuning bij uw hardware problemen
  • Helpdesk support
  • Beheer agent installatie ((MacOS, Windows, IOS, Android, Linux)

 

Deze dienstverlening is beschikbaar:

  • Voor A-merk devices (in onderling overleg te bepalen), binnen één organisatie
  • In combinatie met TARQ clouddienstverlening
  • Voor alle IT-werkplekken binnen uw organisatie, minimaal 5.

 

Meer weten?
Wij vertellen u graag meer over de voordelen van deze aanvullende dienstverlening voor uw werkplekken.
Vraag het ons via onderstaande formulier of bel direct: 079 – 346 46 46

Geef een reactie