De Cloud Box

Met de TARQ Cloud Box heeft u geen omkijken meer naar uw e-mail omgeving, agenda’s en taken, en kunt u veilig en gemakkelijk bestanden opslaan en onderling delen. U maakt gebruik van de TARQ Cloud IT-diensten Hosted & Managed E-mail en Databox, die beschikbaar zijn vanuit het TARQ datacenter. Met name voor MKB bedrijven de oplossing om veilig en probleemloos te werken met uw e-mail, agenda en bestanden. Dus geen initiële investeringen en onderhoud meer. Voor een prijs per maand is deze dienst voor u beschikbaar.

Hosted & Managed E-mail: e-mail en agenda zonder eigen server
Met de Hosted Exchange Cloud dienst wordt de zorg over uw e-mail omgeving uit handen genomen. U beschikt over professionele e-mail en agenda. Eigen e-mail servers zijn niet meer nodig en het onderhoud heeft u ook niet meer. Monitoring, filtering, patching, updating en probleemanalyse wordt door het gekwalificeerde Support Team van TARQ verzorgd. U heeft altijd en overal toegang tot uw e-mail, agenda’s, contactpersonen, gedeelde documenten en alles wat verder in Outlook staat. Integratie met mobiele apparaten is ook mogelijk, zodat u ook onderweg toegang heeft tot al uw gegevens.


Databox: overal bedrijfsbestanden delen
Naast de belangrijkheid van e-mailen is het voor bedrijven ook essentieel dat het opslaan en delen van bestanden op een veilige en controleerbare manier gebeurt. Dropbox wordt veel gebruikt. Dit is een oplossing waarmee uw medewerkers als individuele gebruikers uw bedrijfsdata opslaan. Maar wat als uw medewerker uw organisatie verlaat? U kunt niet meer bij die data. Vaak is dit een persoonlijke box. U heeft geen zicht en controle op wie wat doet met uw bedrijfsgegevens.

De TARQ Databox Service biedt u een oplossing, waarmee u in het TARQ datacenter, in uw eigen ‘private netwerk’, uw bedrijfsbestanden opslaat, beheert en deelt. Voor u en uw medewerkers maakt het gebruiksvriendelijke en veilige toegang tot, synchronisatie en delen van bedrijfsbestanden mogelijk. Er zijn geen extra kosten voor opslag en infrastructuur. Het is eenvoudig te integreren met uw bestaande IT-infrastructuur. Uw data bevindt zich in uw netwerk. Deze hoeft niet gemigreerd te worden en er is geen nieuwe opslag nodig. Het beheren van gebruikers op meerdere plaatsen is niet meer nodig. Het werkt met wat u al heeft en u vermijdt daarmee verstoringen.

KLIK HIER VOOR DE VARIANTEN VAN DE CLOUD BOX EN UW BESTELLING

De voordelen

  • De Cloud Box en uw data bevinden zich in uw netwerk in het TARQ Datacenter en niet in een datacenter ergens in de wereld.
  • U bent eigenaar (uw bedrijf) van de databox. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Dropbox. De huidige Dropbox accounts worden vaak door een medewerker aangemaakt.
  • De beveiliging van de Cloud Box is gelijk aan die van uw netwerk en voor gebruikers zijn de rechten op de bedrijfs- en gebruikersgegevens in te stellen. Het is dus niet mogelijk dat een medewerker uw bestanden in een keer wist in de hele databox, hetgeen met Dropbox wel mogelijk is.
  • Geen datamigratie nodig. Hierdoor worden verstoringen vermeden en is er direct veel data beschikbaar.
  • Snelle implementatie zonder dat er nieuwe opslagruimte nodig is.
  • Uw Cloud Box data wordt gewoon in de back-up procedure meegenomen. Gooit u dus een bestandje weg dan halen wij dit gewoon terug uit de backup bestanden van uw bedrijf.
  • Uw Cloud Box data wordt gescand op virussen en malware.
  • Nadat de medewerker uit dienst is, heeft u de garantie dat hij ook direct niet meer bij de databox bestanden kan. Dit in tegenstelling tot Dropbox.
  • De Cloud Box is een bedrijfstoepassing en geen consumenten product, waardoor ook vanuit een bedrijf is gedacht.
  • Snel aanpasbaar aan uw eisen en wensen.

Geef een reactie