Garantie Service

De markt is grillig en ver in de toekomst kijken is bijna onmogelijk. Toch staat de ICT-ontwikkeling verre van stil. De technologische voordelen stapelen zich op. De druk om in ICT te investeren neemt toe. Maar wanneer is het het beste moment voor uw organisatie, in deze tijden? Wellicht heeft u al eens over Cloud IT gedacht maar is de tijd nog niet rijp om de stap te zetten!

Nu kan immers het werk nog steeds gedaan worden op de door u geïnvesteerde IT-middelen en de processen lopen ook goed. Eigenlijk draait het prima, ondanks dat de huidige ICT zo goed als afgeschreven is. Uw ICT omgeving is al bijna 4 jaar oud en uw ICT-mensen willen niet stil blijven staan en dringen aan op een opwaardering of zelfs een vervanging. Ze vinden het tijd voor Microsoft Office 2010 of beter Office365 uit de cloud. En dan ook maar direct sneller en betere apparatuur, voegen ze daaraan toe. Deze argumenten zijn vooral van technische aard die natuurlijk dicht bij de waarheid liggen.

Een onprettige situatie die afleidt van uw primaire business. Natuurlijk wilt u zekerheid, maar u bent kritisch op elke investering. Uitstel van de ICT investering, maar met zekerheidsgaranties voor uw bestaande ICT. Voor de komende 2 tot 3 jaar geen zorgen meer om ICT?

Bij TARQ krijgt u die keiharde garantie en wordt de houdbaarheidsdatum van uw ICT verlengd zonder smaakverlies.

TARQ Garantie service: uitstel geeft rust
Met de TARQ Garantie service heeft u de komende 2 tot 3 jaar geen zorgen meer om uw ICT. Wij garanderen dat u gedurende die tijd prima kunt blijven werken met uw ICT-omgeving. De TARQ garantieservice verlengt alle garanties met 2 tot 3 jaar en wordt daar ook verantwoordelijk voor. Niet voor een beperkt aantal componenten, maar voor heel uw technische ICT- omgeving en o.a. voor alle Microsoft, Citrix, Symantec, VMware producten. De ICT heeft u veilig geparkeerd en nu kunt u zich volledig richten op uw business.

Natuurlijk wordt er ook meegedacht om na deze periode – goed voorbereid  – wel de slag te gaan maken. De waarde van uw huidige ICT-omgeving wordt op het maximaal haalbare niveau gehouden met betrekking tot o.a. licenties en certificaten.

Met de TARQ Garantie service heeft u zich verzekerd tegen:
  • alle denkbare storingen op hardware niveau
  • compabiliteitsknelpunten van software producten (o.a. Microsoft Office)
  • een onwerkbare situatie door ICT
  • onrust door het willen vervangen van de huidige prima functionerende ICT
Hoe werkt het
Na de inventarisaties, het corrigeren van afwijkingen en het inregelen van de backup, opereert uw ICT-omgeving binnen de TARQ kaders en wordt TARQ garantieservice geactiveerd.

Tijdens de looptijd van onze garantieservice controleert TARQ periodiek of uw ICT-omgeving nog steeds binnen het TARQ kader valt. En uiteraard of deze nog steeds voldoet aan uw criteria voor een werkbare ICT omgeving.

Indien toch extra functionaliteit benodigd is, maar uw huidige ICT-infrastructuur dit zonder aanpassingen c.q. investeringen niet kan leveren, leveren wij u de functionaliteit vanuit één van de TARQ Datacenters. Ofwel: u neemt deze functionaliteit of extra resources af vanuit uw eigen Private Cloud voor een prijs per maand voor de termijn dat dit nodig is.
Het verlengen van de houdbaarheidsdatum van uw ICT geeft u hiermee toch de flexibiliteit om snel op te schakelen.

TARQ Garantie service, in het kort:
  • De garantie dat uw ICT-infrastructuur – zonder zorgen – nog jaren mee gaat en het nakomen van deze garantieafspraak door TARQ;
  • Periodieke controle ten behoeve van continuïteitsgarantie en uitvoeren van de noodzakelijke aanpassingen;
  • Backup van uw omgeving naar een andere locatie;
  • Optioneel:
  • Uitvoering van de dagelijkse backup&restore activiteiten (Backup Service);
  • Automatische inventarisatie & bewaking van uw ICT-componenten (View en Control Service);
  • TARQ Cloud is beschikbaar.

Geef een reactie